24 Mayıs 2010 Pazartesi

Gazze Yolu

İnsani Yardım Vakfı Gazze'ye ikinci kez yardım elini uzatıyor.


Aylar önce karadan götürülen yardımların devamı niteliğinde İnsani Yardım Vakfı (İHH)

22 Mayıs 2010 tarihinde 5 adet gemi ile İstanbul'dan yola koyuldu.


İHH gemileri ile Gazze açıklarında buluşacak olan 2 Yunan ve 2 İrlanda meyşeyli toplam 9 gemi, taş üstünde taş kalmayan Gazze'ye İnşaat malzemesi gibi, tıbbi malzeme gibi temel ihtiyaçların yanısıra açlıkla mücadele eden Filistinli bebeklere mama taşıyor.


Haksızlığa "HAYIR" diyen 1000 gönüllü de bu gemilerle Gazze'ye yolculuk ediyor. İşte ben de bu 1000 kişiden biriyim... Size bu blog aracılığıyla yaşadıklarımızı yazı ve resimlerle aktarmayı arzu ediyorum....


Beni izlemeye devam edin...

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Let me be the first to post on your BLOG> I am excited for you, and its always even better when you start a new journey in life, which will benefit others. This is a true gift to society and you should be very proud. Good luck, be safe, and you better come back in one piece, your my trusty Maid of Honor! love you, Yelda

    YanıtlaSil
  3. NEWS FLASH NEWS FLASH NEWS FLASH NEWS FLASH NEWS FLASH NEWS FLASH

    COK EMIN KAYNAKTAN GELEN 2. HABER THY UCAKLARI ISRAILDE TUTUKLU BULUNAN KARDEŞİM DAHİL BUTUN YARDIM GÖNÜLLÜLERİNİ ALMAYA GİTTİ. GAYE VE DİĞER GÖNÜLLÜ YARDIMSEVERLER ÖNÜMÜZDEKİ 24 SAAT İÇİNDE İSTANBULADA OLACAK

    YanıtlaSil